Persbericht: Brand in de keuken

Zuid-Beijerland, 07-04-2011 • Een brandje in de keuken heeft schade veroorzaakt aan de afzuigkap en een keukenkastje. Verder was er roet- en rookschade. Op woensdagmiddag 6 april 2011 had de bewoonster een pan op het fornuis staan. De telefoon ging en de vrouw nam deze op. Het gesprek duurde lang waardoor de inhoud van de pan vlam vatte.

Gelukkig gooide de bewoonster direct een blusdeken over de vlammen. Hierdoor bleef de uiteindelijke schade beperkt. De brandweer zorgde dat de rook verdween. Het brandje was in een woning aan de Irenelaan in Zuid-Beijerland.

Advertenties

Reacties zijn gesloten.