Motorritje met een Honda CBR1100 Blackbird XX

Altijd weer een opgave: een motorrit. Op verzoek verplaatste ik dit monster. Vooraf wist ik niet wat ik zou aantreffen en kieskeurig als ik ben, had ik tevoren al gezegd, dat ik zou weigeren als het een oud barrel zou betreffen. Dit bleek aanzienlijk mee te vallen, zoals onderstaande plaatjes bevestigen.

Ik heb de eigenaar dan ook vriendelijk bedankt voor de fun.

Enkele specificaties:

  • Honda CBR1100 Fireblade XX
  • nul tot 100 in 2,9 sec
  • 253 kg en 150 pk
  • 115 Nm
  • benzine inspuiting
  • dual brake system
  • komt leuk van z’n plek

Het was qua outfit niet helemaal oké, maar je kan niet alles in één keer hebben. Persoonlijk ben ik geen fan van dit soort fietsen, maar deze keer was het geen straf. De kleurstelling was wel af, geel met blauw. Wel een bike om doorlopend hard mee te rijden, gevaarlijk snel.

12062009 Honda CBR1100 blackbird xx  (3)12062009 Honda CBR1100 blackbird xx  (4)

Goed kijken naar de video, want hij (de motor dus) is zo voorbij en dat nog maar bij 300 km/h.

Geef een reactie

