Vreemde vogels

Honda 1973 met zelfbouw zijspan (1)

Honda 1973 met zelfbouw zijspan (2)

Twee soorten vreemde vogels ontmoet.

Van nummero uno was zijn spikplinter nieuwe VW Golf gepikt. Nu hoef ik geen plaatje bij te voegen om te laten zien hoe een Golfje eruit ziet. “Weet U zeker dat U hem hier geparkeerd heeft?” Ja, naast die blauwe hier, met zijn neusje naar de straat! En mijn laptop zat erin!!
Afijn, persoon een vervoertje gegeven naar het bureau en daar deed hij aangifte. Wat schetst mijn verbazing, even later kon de boel vervallen, hij had hem ergens anders geparkeerd. Niks diefstal, maar zelf denk ik dat het voor deze vertegenwoordiger tijd voor een korte vakantie wordt .
Andere snoeshanen dan: zo trof ik dit voertuig aan, bemand door twee liefhebbers. Ze reden met deze Honda uit 1973 rond door Nederland, compleet met tentje achterop. Dit 4takt machientje was voorzien van een zelfbouw zijspan en zo trokken deze mannen (in de 20) met een maximum snelheid tegenwinds van 35 km/h door de Hoeksche Waard.
Jammer dat de oldtimer verziekt was door de roze verflaag, maar daar werd aan gewerkt. Je komt nog eens wat tegen Open mond
Geef een reactie

